torsdag 14 juni 2012

Modebryderier

Igår var jag ju på jakt efter en topp att ha till min prickiga kjol på söndag. En topp som skulle kännas lite finare än en vardags, men ändå vara användbar till exempel på jobbet till hösten. Jag lyckades till slut hitta en på Vero Moda som var ljust turkos, med spets upptill så jag köpte den. Dock har den en tunn resår nedtill så den var inte riktigt helt perfekt att stoppa in i en trikåkjol.

Men idag hittar jag ju den, den perfekta toppen! Billigare och finare, på H&M's webshop. Den skulle passa sååå bra! Men nu är den en nyhet, och jag hinner naturligtvis inte få hem den på en dag, och i butikerna finns den förmodligen inte ännu. Vilket viktigt problem det blev av det här nu då. Jag får nog skaffa mig den och ha den någon annan gång. Och tänka om helt för just nu...

Och på samma gång hittade jag ett par mokkasinskor som jag blev tokkär i !!! Jag som har snöat in totalt på mina loppisfyndade sandaler, nu har jag ju fortsättningen på dem, snygga både i sommar och till jeansen i höst.

Jag måste verkligen rensa mina garderober nu och sälja allt jag inte använder...då kanske jag kan få plats med lite nytt, och en liten slant att handla för :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar