torsdag 21 juni 2012

Brita Sweden

Jag är ju lite före min tid..,

Vårt blivande uterum som ännu är lååångt borta har jag redan börjat inreda i tankarna. Under det stora, vita matbordet vill jag ha en matta som ramar in matplatsen och gör den både snygg och ombonad. Med små barn i familjen är det enda rätta att ha en plastmatta som går att torka av vid spill och kladd.

Mattan i mina drömmar är en grafiskt mönstrad plastmatta från Brita Sweden.

Mattan Helmi är favoriten just nu, och kanske inte helt oväntat i min favoritfärg ljust turkos. Så somrig & fräsch !!!
I soffan är det ett måste med varma, sköna plädar att vira in sig i under de norrländska somrarna.

Jag lär väl hinna ändra mig ett par gånger gissar jag, det kanske vore smartast med en mörkare matta och en filt i pastell...men inspirationsbanken ska absolut innehålla dessa otroligt fina, svenska godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar