tisdag 5 juni 2012

Grafiskt på knoppen

Nu har jag fått hem det nya zig-zag mönstrade tyget och hunnit sy ett par mössor. Det är verkligen sååå fint och passar både till barn & vuxna.

Den första mössan är sydd i stl. 3-5 år och den kan ni köpa direkt. Jag har sytt ett svart/prickigt band på den och knapp får du välja efter egen smak. Jag visar här några knappar som alla passar bra, beroende på vad man vill matcha den med. Cerise, ljusrosa, grön, gul, turkos, lila, svart, randig eller prickig. Det bestämmer du :)

Mössan kostar 120 kr plus frakt 12 kr om den ska skickas per post.

Önskar du en sån här mössa i en annan storlek går det fint att beställa så syr jag en inom några dagar.

Jag har även sytt en mössa till mig själv så här kan ni se hur den ser ut på!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar