måndag 30 juli 2012

Sovrum i mina tankar

När jag är hemifrån får jag alltid så mycket inspiration och bubbel i huvudet så att det slutar med att jag längtar hem igen för att kicka igång något nytt projekt eller pyssel. Och jag tänker på allt samtidigt, vill fixa och få fint i hela huset. Särskilt pepp blir jag när en ny säsong närmar sig som nu när hösten kryper inpå sakta men säkert.

Ikväll har jag funderat på sovrummet som verkligen behöver få sig lite nytt och fräscht. Textilier, belysning och allmänt piffande. Färgglada jag har faktiskt tänkt tona ner mig något just där, för att få lite skönt lugn och harmoni i rummet. Så jag spånar vidare på det spåret.

Jag tänker i banorna...

  • svart/vitt
  • trä
  • grafiskt
  • kryddat med någon liten färgklick
Får väl se vart det landar men när jag såg dessa brutalt snygga lampor kände jag att de passade in i moodboarden jag bara har i huvudet än så länge...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar