söndag 22 juli 2012

Önskelista hos H&M

Jag älskar att sitta och spana in fina kläder på nätet och lägga dem i varukorgen. Ofta stannar det bara där och kan räcka så. Men ibland blir det en beställning eller så lägger jag listan på minnet och letar upp plaggen i butik. Att prova först är väl smartast men det är ju sååå spännade hela grejen med att få ett paket på posten :) När höstkatalogen kom hittade jag några favoriter som just nu ligger i min varukorg och skvalpar.

Två schyssta hösttoppar till mig själv. Gillar triangelmönstret i den vita och den svart/grå kan nog också bli en bra på jobbet tröja. Måste ju börja tänka lite så nu när det närmar sig...kan ju inte gå klädd hur som helst...

Och till Lilly fanns det prickiga katt-strumpbyxor!
En fin hjärte-tröja och ett påslakanset som skulle göra sig så bra på hennes rosa rum.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar