måndag 2 juli 2012

En eftermiddag på stan

Vi började dagen med barnvagnspromenad efter frukost. Bästa sättet att få en liten dos motion såhär på semestern när livet med två små barn går undan. Den fokuserade träningen får vänta till hösten och vardagen. I sommar kör jag med om jag rör på mig lite varje dag kan jag fika och äta glass när jag är sugen metoden. Lika plus och minus helt enkelt så kan man slappna av och njuta lite extra bara.

Efter lunch tog Lilly och jag en eftermiddag på stan, med vagn, vilket är ett måste om man ska kunna gå på mer än en affär med henne utan att få fnatt ;) Det var mysigt och jag fick med mig några fynd, lite presenter och material till ett kommande syprojekt. Några zebrarandiga leggings hittade jag dock inte. Fanns massor av andra plagg men jag hade tänkt mig ett par sköna brallisar att ha i sommar. Får väl leta på nätet, eller fråga Cecilia Blankens kanske? Hon brukar ha stenkoll. Det närmaste jag kom var den här lilla påsen från Åhlens för sju kronor :)

Men det blev lite prickigt, randigt och leopardmönstrat istället. Måste bara prova lite först innan ni får se. Att dela provhytt med en fyraåring är liksom lite för spännande...upptäckte jag...

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar