onsdag 16 maj 2012

Vilsen i djungeln

Impulsköpte en jumpsuit i ljust turkos/leopard idag. Den har bred resår på höften och 3/4 ben med mudd som ger lite puff. Verkligen superskön på och känns som ett perfekt sommarplagg!

Men vad tycker ni?

Ser jag ut som en förvuxen tonåring eller en desperat tant?

Eller kan en tvåbarnsmamma i trettioårsåldern skutta runt så här utan att skämmas?

Vågar inte klippa bort lappen förrän jag fått nåt utlåtande...av någon annan än dottern som ääälskar leopardmönstrat!

5 kommentarer:

  1. Jag tycker den ser tokfin ut!!! DU är så fin!
    <3

    SvaraRadera
  2. Jag håller med föregående talare! Du är en riktig snygging och kan givetvis ha leopardmönstrat!

    SvaraRadera
  3. Du är ju en cooling, så det är klart att det passar!! :)

    SvaraRadera
  4. Allt klär en skönhet ida! :) Jag säger kör! KRaM och tack för titten...

    SvaraRadera
  5. Ni är ju för söta...jag behåller den väl då :) blir ett svalt och skönt sommarplagg som jag hoppas att jag vågar använda också!

    SvaraRadera