måndag 19 november 2012

Baby Littlephant

Alltså...jag nästan dööör så vansinnigt fint!!!

Min stora favorit Littlephant och Camilla Lundsten formger inte bara härliga böcker och underbara prints. Alldeles strax kommer det även en baby-kollektion med kläder hos Lindex som ni bara inte får missa! Lyckans Er som har småttisar där hemma att klä upp i dessa godingar :))

Jag får väl göra mitt bästa att tränga på Ture något...och som "tur" är kör han hårt med dreggelbibs ännu så det får jag väl slå till på;)

Och hålla tummarna för att Camilla även kommer med en kollektion för de lite större framöver!

 

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag längtar efter denna kollektionen! Såååå mycket fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyckans dig som har en liten att dressa upp! Verkligen sååå fint alltihopa

      Radera