söndag 23 september 2012

En annan femma

Det roligaste med att blogga är när jag kan ta fina kort på mitt hem, pyssel och en dos av livet. Tyvärr är jag inte utrustad med en värstingkamera och min trotjänare mr Ipad har tydligen slutat att fota, så jag har känt mig lite handikappad senaste tiden. För mig ska det gå snabbt och enkelt för att det ska hinnas med i vardagen. En ny telefon var bara ett måste! Så nu, äntligen :))) är min Iphone 5 beställd och kommer här framöver. Så då ska det bli mer bilder och med bättre kvalla på bloggen.
En vit och fräsch fick det bli.

Men nu är det söndag, en mycket trött sådan efter en rolig men ack så intensiv vecka. Kalasande, pysslande och loppis har det blivit. Ser nu fram emot ett bad med skum och tidig kväll. Och en lite lugnare period med mer tid till träning och göra-det-man-känner-för-dagar...

Hoppas ni alla haft en mysig helg och Stor Grattiskram till min fina vän Anna som blivit tvåbarnsmamma idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar