söndag 16 september 2012

På tvären

En mobilväska att bära som en liten slunga i handen.

Eller hänga runt handtaget på barnvagnen.

Med neonrosa kardborre och band och randig på tvären.

Sydd i mitt favorittyg för tillfället. Smalrandiga Sofia från det stora varuhuset. Kan varieras i det oändliga och är snyggt på längden, bredden och på tvären.

Eller varför inte så här!

 
Toksnygg modell som jag snarast måste prova att sy.

Men först är det måndag och en fullspäckad vecka.

Ska försöka att lära mig något nytt...en sak i taget...

 

1 kommentar:

  1. Superfin mobilväska, jag är nog lika frälst i det tyget också! Kan hitta på så mycket med det, dock verkar jag ha otur när jag besöker det stora varuhuset, för det är nästan alltid så utplockat på tygavdelningen då...

    Det var verkligen en tokfin modell på den lilla väskan, blev också sugen på en sådan!!!

    Kram, och tack för senast! Det var trevligt så länge det varade :-)
    //Lindha

    SvaraRadera