fredag 30 mars 2012

På tvären

Nu är vi hemma igen efter en förmiddag på språng. Ett besök på öppna förskolan tillsammans med sötkusinerna och en liten runda på stan. Och hela dagen är fortfarande kvar, härligt!

Jag har letat & letat efter ett tvärrandigt plagg, det är så snyggt tycker jag! Idag så sprang jag rakt in i den, en helt perfekt tröja. Och vet ni vars jag fann den? Jo, på Kappahls teenage-avdelning!

Dragkedjor är en favoritdetalj just nu.

En tröja som kan matchas med det mesta i min, numera något mer uppstyrda, garderob. Med svarta brallor, eller med rosa. Instoppad i en kjol eller till korta shorts. Eller helt enkelt till ett par blå jeans.

Nu ska jag försöka mig på en riktig slapparfredag, med nya tidningar och lekande barn. I morgon blir det att städa & baka för kalas, men det tar vi då :)

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar