måndag 19 mars 2012

Loppisönskelista

Jag går på loppis titt som tätt, ibland hittar jag massor och ibland inget alls. Jag letar ofta efter saker som jag kan måla om och som är så där tokbilliga, loppisfynd helt enkelt!

Min loppisönskelista just nu!

  • En herrbetjänt som kan målas i någon härlig färg.
  • Emaljerade koppar eller roliga köksprylar i Leila-stil.
  • Kulramar till barnrummen, som även de ska målas om.
  • Klänningar i prickigt.
  • Tidningskorg till alla mina magasin som svämmar över snart.

Bilder lånade från IdaochCarin, EdholmUllenius & LeilasGeneralstore. Klänningen är en gammal goding från H&M.

 

2 kommentarer:

  1. Kanske dax att ta vår loppisrunda snart!? =) Har också några grejer jag är på jakt efter.... Från de ena till de andra, såg du alla balla kalas i nyaste maxibladet? KRaM!

    SvaraRadera