fredag 16 mars 2012

Ferm living

Det finns otroligt mycket superduperfin dansk design. En personlig favorit, särskilt när det gäller inredning till barnrum, är Ferm Living.

Nu har Åhlens City i Stockholm tagit in dessa härliga produkter, och lyckliga jag som ska till stora huvudstaden med bästa vännerna i maj !!!

Kudde, vägglampa, tavla, robot och pläd i sköna milda färger med retromönster.

Redan innan Ture var född hann jag kära ner mig i tyget Brokiga på rad som jag beställde från Barntyger. Här är det som bäddset, men i hans rum kommer det bli en gardin och kanske något mer...

Tyget passar perfekt till färgerna svart, vitt, turkos/mint och gult som jag planerar att inreda hans rum med. Och det klickar även så bra med allt från Ferm living :) Någon möbel i teak blir det nog också.

Tänk att man kan bli så glad av fin färg & form!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar