måndag 30 april 2012

Vårbestyr

Så var det äntligen vår här i norr, på riktigt! Så härligt att slippa snö och bylsiga kläder. Men så var det ju det här med blommor...nu när påskriset rensats bort så vore det ju trevligt med något nytt & fräscht! Både på farstukvisten och i fönstren. Är det något jag är rätt kass på så är det just blommor...jag köper nya, som dör efter ett tag, jag kastar dem, och efter ett tag köper jag nya igen... Kanske vore bättre med plast? Men samtidigt känns det så härligt med äkta och doftande växter. Jag tror nog att det får bli en sväng till blomsteraffären i eftermiddag.

Plastmattor däremot, det är toppenbra tycker jag! Nu har Rusta fått in randiga ljusrosa mattor i flera storlekar. Perfekt i köket, tvättstugan eller lekstugan!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar