fredag 13 april 2012

Min garderob nummer ett

Jag börjar med att visa hur en del av min basgarderob ser ut.

Mestadels enfärgade plagg med lite svart, nåt randigt och såklart även färgglatt.

Min tanke är att jag ska kunna kombinera det mesta med varandra, och med mina övriga, mer mönstrade plagg.

  • En svart knälång trikåkjol.
  • En randig klänning med resår i midjan & dragkedja bak.
  • En svart festklänning.
  • En rosa långärmad trikåklänning.
  • En mintgrön trikåklänning med roliga knappar i midjan.

  • Ett mintgrönt linne.
  • En vit t-shirt.
  • En rosa t-shirt.
  • En långärmad svart tröja
.
  • En kort kavaj i trikåtyg med randigt foder & dragkedjor på fickorna.
  • En kort jeansjacka.
I basgarderoben ingår även ett par svarta jeans och ett par svarta byxor med hög midja. Skulle vilja komplettera med de perfekta blåjeansen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar