torsdag 26 januari 2012

Rensa ut

Jag fick en känsla idag av att jag måste ta tag i min egen klädgarderob! Jag har massor med kläder men en väldigt spretig stil med allt från Leila-romantiska blusar till sportiga t-shirts och baggyjeans. Problemet är bara att jag nästan alltid känner att jag inte har något att ta på mig! Inget passar liksom ihop och det blir bara en drös med udda kläder som jag aldrig vill använda. Nu ska jag rensa ut, sälja, skänka och planera innan jag köper något nytt. 

Jag tror att jag ska satsa på en härlig färgglad stil, med prickar och ränder blandat med svart & vitt. Samt även en del med sportigare plagg men i roliga färger. Det känns som jag just nu:))

Hittade genast några fina plagg som skulle passa fint i min nya garderob!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar